Drukuj

Międzypaństwowy Drużynowy Turniej Gomoku Czechy-Polska - Czeski Cieszyn 18-19 października 2008

 

Miejsce: Czeski Cieszyn 18.-19.10.2008

 

Organizator: Česká federace piškvorek a renju (ČFPR) we współpracy z Polskim Stowarzyszeniem Gomoku, Renju i Pente (PSGRiP)

 

Dyrektor turnieju: MUDr. Aleš Rybka (+420 604 774 995, rybka(a)piskvorky.cz)

 

Miejsce: Gymnázium v Českém Těšíně, Frýdecká 689/30

 

Zasady turnieju:

 

- udział tylko dla członków Polskiego Stowarzyszenia i Czeskiej Federacji,

- każda drużyna (państwo) wybiera kapitana, który jest odpowiedzialny za całą drużynę oraz za zmienianie zawodników,

- drużyna składa się z minimum 8, a maksimum 11 zawodników (8 gra, reszta rezerwowi),

- kapitanowie mają za zadanie rozpisanie graczy biorących udział w meczu (w kolejności 1-8; włącznie z rezerwowymi), najpóźniej do 10.10.2008. Lista zawodników musi być opublikowana w internecie na stronach federacji i stowarzyszenia,

- na ceremonii otwarcia odbędzie sie losowanie drużyny gospodarzy i gości,

- w 1. rundzie rozpocznie drużyna gospodarzy, w 2. rundzie drużyna gości, następnie drużyny zmieniają się w rozpoczynaniu,

- drużyna gospodarzy zostaje na swych miejscach, drużyna gości zmienia graczy po kolei od stołu numer 1 aż do stołu numer 8 (w drugiej rundzie gra zawodnik1 na drugim stole, zawodnik2 na trzecim itd.),

- od 9. rundy zawodnicy spotykają się znowu, zaczyna zawodnik, który w poprzedniej wspólnej grze był drugi, zmienianie zawodników odbywa się takim samym systemem jak w rundach 1-8,

- czas gry: 30min na zawodnika.

 

Zasady poszczególnych gier: zasady turniejowe Gomoku ČFPR (http://www.piskvorky.cz/federace/oficialni-pravidla-piskvorek/ ), swap2.

 

Zasady zmieniania:

 

W trakcie całego meczu dozwolone są tylko 3 zmiany. Zmieniający zawodnik (rezerwowy) kontynuuje mecz na miejscu zmienionego zawodnika. Zmieniony zawodnik może wrócić do gry, ale tylko na swoje poprzednie miejsce. Powrót takiego zawodnika nie jest liczony jako zmiana.

 

Harmonogram turnieju:

 

piątek 17.10.

 

przyjazd graczy

 

sobota 18.10.

 

08:00 - 08:30 prezentacja

08:30 - 09:00 ceremonia otwarcia

09:00 - 13:30 runda 1. - 4.

13:30 - 15:00 przerwa na obiad

15:00 - 19:30 runda 5. - 8.

 

niedziela 19.10.

 

08:00 - 12:30 runda 9. - 12.

13:00 - 17:30 runda 13. - 16.

17:45 oficjalne zakończenie turnieju; odjazd zawodników

 

Opłata startowa: 80 euro/drużyna

 

Nocleg: cena 60 Kc za noc od osoby, należy również wziąć ze sobą śpiwór oraz matę.

 

Uwaga: Zakaz picia alkoholu w miejscu noclegu, bardzo pijani gracze nie będą wpuszczeni do schroniska skautów, w niedzielę odbędzie się losowanie dwóch graczy z Czech oraz Polski, którzy będą odpowiedzialni za sprzątanie wynajmowanych izb.

 


Zgłoszenie oznacza zgodę na przetwarzanie przez organizatorów danych osobowych (m.in. przetwarzanie dla celów administracyjnych, publikacja wyników). Udział w imprezie równoznaczny jest z wyrażeniem zgody na nieodpłatne wykorzystanie przez organizatorów wizerunku (m.in. zdjęcia, filmy).


Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian w planie turnieju a także do niedopuszczenia lub wyeliminowania z turnieju osób nieprzestrzegających regulaminu.


 

ZAPRASZAMY WSZYSTKICH