PROGRAMY:
- Renlib - jak używać? - program do oglądania i wprowadzania gier
- Swiss Perfect - opis - programu do przeprowadzania turniejów - instrukcja ustawień
GOMOKU:
- Wprowadzenie Paveo do Gomoku
- Poradnik Angsta do Gomoku
- Sposób prowadzenia gier i ich ocena - rady Zukole
- Cykl poradników Ermijo
- Reguła priorytetów - poradnik Uśka
warto zajrzeć także na stronę Szkoła gry Gomoku
RENJU:
- Renju dla Początkujących
- Renju For Begginers (wersja angielska Renju dla Początkujących) (ze strony Aleksandra Nosovskiego)
- A Way to Improvement of player's standard (ze strony Aleksandra Nosovskiego)
- Click Of Stones (ze strony Aleksandra Nosovskiego)
PENTE:
- Gra Pente dla Początkujących (fragment książki „Japońskie Gry Logiczne”) autorstwa Aleksandra Nosowskiego
- Pente Opening Book (otwarcia pente - plik .zip(.doc))
- Pente Opening Book (otwarcia pente - plik .pdf - ten sam co .doc)
Uwaga! wszystkich graczy gomoku zachęcamy także do zapoznania się z poradnikami renju - jest w nich bardzo wiele przydatnych przykładów.